Rédaction en anglais

liste des connectés  Lancer une recherche S'inscrire S'identifier Répondre à cette discussion Créer un nouveau message

Ajouter une réponse

Mot :  Pseudo :  
Vider la liste des messages à citer  
 Page :
1
Auteur
 Sujet :

Rédaction en anglais

Prévenir les modérateurs en cas d'abus 
n°31675
Naka_
Posté le 20-11-2011 à 11:00:57  answer

Bonjour, j'ai fait une rédaction en anglais ('je suis en première), mais sachant que je n'ais pas un très bon niveau si vous pouviez me corriger mes fautes (conjugaison, place des mots, etc...)  et/ou me donner des idées supplémentaires ça serait génial :)

Le sujet : Do you think that parents should interfere with their children's decisions ?

Young people want make there stand, but they lack experience for make the right choice. Besides, there parents are here for they give advice without they interfere with the life of the children.

On the one hand, is good to ask parents for advice because the parents speak about their own experience, that allow their to understand mistakes of parents and learn from their own experience. What's more the parents think they know best and they protect them and prevent them from making their stand.

On the other hand, childrens can have the choice, decide from themselves what is good or not from them. If the parents help more theirs childrens they are can't grove up. Moreover parents guide theirs childrens for take wisdom. But if the parents guide more, childrens they may rebel and refuse any help from.

Finally the role of parents os to help, protect and prevent their childrens. Howover childrens need to ask parents for advice. It is an important park of growing up and becoming a responsible.

Merci d'avoir le courage de tous lire :)

(Publicité)
n°31679
Lunyae
I'm just as sane as anyone.
Posté le 20-11-2011 à 11:39:30  answer

Bon, je suis en seconde, mais comme je me démerde pas trop mal , je te corrige les fautes que je vois xD

Naka_ a écrit :

Le sujet : Do you think that parents should interfere with their children's decisions ?

Young people want to make their stand, but they lack experience to make the right choices. Besides, their parents are here to give them advice without interfering with their children's life.

On the one hand, it is good to ask parents for advice because parents can speak about their own experience, that allow their children to understand mistakes of parents and learn from their parent's experience. What's more, parents think they know best, that's why they protect their children and prevent them from making their stand.

On the other hand, childrens can have a choice, decide by themselves what is good or not for them. If parents give their children too much help, they'll never learn to have their own opinion. Moreover, parents guide their childrens for taking wisdom. But if parents guide them too much, childrens may rebel and refuse any help from them.

Finally the role of parents is to help, protect and prevent their childrens. Howover childrens need to ask parents for advice. It is an important part of growing up and becoming a responsible person.

Message édité par Lunyae le 20-11-2011 à 11:41:38

---------------
I wish I was in London, I really miss the rain..
Just take me home again.
I wish I was in London; I really miss the Queen
But is she missing me ?
n°31682
Naka_
Posté le 20-11-2011 à 11:52:00  answer

Merci beaucoup :) !!!

n°31783
Lunyae
I'm just as sane as anyone.
Posté le 21-11-2011 à 13:12:35  answer

De rien : )

---------------
I wish I was in London, I really miss the rain..
Just take me home again.
I wish I was in London; I really miss the Queen
But is she missing me ?
(Publicité)
 Page :
1

Aller à :
Ajouter une réponse
  FORUM Ados-Etudes

Devoirs, sujets, révisions

Rédaction en anglais

Sujets relatifs
Un Secrétaire de rédaction SVP!!!!!!!!Besoin d'aide en anglais ...
Redaction (2nde) Besoin d'idées !Rédaction - Français
Besoin d'aide pour une rédaction (3ème)Rédaction, pas d'idée
besoin d'aide pour une redaction !sujet de rédaction oublier dans mon casier, ce texte vous dit quelque
Problème rédaction 3emeSujet de rédaction
Plus de sujets relatifs à : Rédaction en anglais

Les 5 sujets de discussion précédents Nombre de réponses Dernier message
factorisation 31 20-11-2011 à 20:05:57
N'aime pas Bosser! 55 20-11-2011 à 13:06:04
TPE 0 19-11-2011 à 18:48:20
Commentaire de... poème pour lundi 3 19-11-2011 à 19:10:54
Les clishées de l'italie 16 25-11-2011 à 18:01:00